Thursday, August 13, 2009

moronic

aku nak tanya lah kan, ape kitorang buat sampai kau and your group membabi depan kitorang huh ? i dont want to relate your name here. we already know you all hate us, but so do us. kau sampai nak langgar bahu Najmin ? bapak fuck sial kau. kau kalau nak langgar bahu Najmin je, baik tak yah lah. berani langgar bahu aku dulu lah. okay, at first, kitorang diam je. but now, heh kau dah melampau ah weh. kau ingat aku ni tak berani nak face dgn korang ke ? aku tk kecut lah dgn moron moron kau ni. bak datang jumpe muka dgn kitorang. setakat nak membabi perangai depan kitorang, alaaah nenek aku bole buat lah bodoh ! well finally, i said it through my blog. when you read it, lagi aku suka :) kau nak kutuk aku kt blog kau ? haha kesah ape siaaal.

No comments:

Post a Comment